Saturday, March 27, 2010

gonna gonna get free this time



New Young Pony Club - Get Dancey


Martes, originally uploaded by [Lo-Fi-Tree].



gasoline, lemonade in the latest cream
watch on wax off to a different scheme
laminate your mind as though you need it
psycho killer says it makes your shadow seem grey
why you late in this race
it's like delay over your face
it's like you made no way
it's like you made ok


Scan16, originally uploaded by Ivan A. lara.



i'm gonna i'm gonna i'm gonna gonna get free this time
i'm gonna i'm gonna i'm gonna i'm gonna i'm gonna
i'm gonna give i'm gonna give you all my love
i'm gonna hang around and watch when you get shot in flames
i'll let you wear my cape


anino, originally uploaded by AKOSIFLIPNGQC!.



recycle this if you're making the man
get a big red slap from his big white hands
recycle this if you're breaking the ban
let your girlfriend do what your boyfriend can't


last summer, originally uploaded by SW▲MPY.



gonna give gonna give you all my love (repeated fading in)
i'm gonna give gonna give you all my love
i'm gonna give gonna give you all my love
i'm gonna give give you all my love
i'm gonna give give you all my love
i'm gonna give give you all my love
i'm gonna give you all my love
i'm gonna give you

No comments: